15 Ağustos 2019 Perşembe

Şaşırtan Bilmeceler

ŞAŞIRTAN BİLMECELER
Sıka sıka canımı çıkardılar.
( Vatandaş değil, limon!)
Çalıyorum ama kimse hırsız diye yakalamıyor.
(Becerikli iş adamı değil, telefon!)
Hiç suçum olmadığı halde sürüp duruyorlar.
(Memur değil, tarla!)
Kimse beni takmaz oldu.
(Aydın değil, kravat!)
Kulağımın dibinde bağırıp duruyorlar ama sağır olmuyorum.
( Nutuk dinleyen seçmen değil, mikrofon!)
Alçacık dallı, yemesi ballı.
(Haram değil, çilek!)
Akıp duruyor, hiç kesilmiyor suyu.
( Bozuk banyo çeşmesi değil, rüşvet çeşmesi!)
Aşkın gözü kördür. Ne zaman açılır?
(Evlenince ve de cepteki paralar bitince!)
Karşıdan baktım, pek çok; yanına vardım hiç yok.
(Sorumlu kişiler değil, kuşlar!)
Karşıdan baktım, hiç yok; yanına vardım pek çok.
(Saman altından su yürüten yöneticiler değil, karınca!)
Erhan Tığlı

1 yorum:

Ebemkuşağı dedi ki...

Şaştım kaldım:)