Follow by Email

1 Mart 2013 Cuma

AŞKIN TAPUSU VAR MI?

AŞKIN TAPUSU VAR MI? Çiçeklidir aşkın kapısı Sevgi ve özveriyle örülüdür yapısı Çıkmaz yıllarca içimize sinen O güzel kokusu Temelli gitse bile Tortusu kalır geride Herkes kiracıdır Yoktur kimsede tapusu... &&&&***&&&&

28 Şubat 2013 Perşembe

bi yazıp çıkıcam zaten: Özlem'im ;Eskiden atlıkarıncalar vardı ; lunapark...

bi yazıp çıkıcam zaten: Özlem'im ;
Eskiden atlıkarıncalar vardı ; lunapark...
: Özlem'im ; Eskiden atlıkarıncalar vardı ; lunapark zamanı gelince bindiğimiz. Bir gazoz almalık paramızla , evden kaçıp gittiğimiz açık...

ESKİ MODA: Demodeyiz Fotoğraf Sergisinde

ESKİ MODA: Demodeyiz Fotoğraf Sergisinde: Türkiye'nin 11 değerli fotoğraf sanatçısı Karelerin yansıttığı kusursuz komposizyonlar ve muhteşem estetik aslında, sanatçıla...

En Tehlikeli Yiyecek

Bir diyetisyen, huzurevinde geniş bir kalabalığa konferans vermektedir: "Midemize indirdiğimiz her şey bizleri her an öldürebilecek kadar tehlikelidir.Kirmizi et kanser yapar, gazlı içecekler midemizin dokusunu tahriş eder,sebzeler öldürücü bakteriler barındırabilir,Çin yemekleri karbonhidrat yüklüdür.Ayrıca hiçbirimiz içme suyunun barındırabileceği mikropların uzun vadedeki etkilerinin farkında bile değiliz.Fakat bir yiyecek vardır ki içlerinde en tehlikelisidir.Hepimiz onu mutlaka yemişizdir ya da yemek zorunda kalabiliriz.Içinizde birisi en ciddi rahatsızlıkları yaratacak ve uzun yıllar bizlere acı verebilecek bu gıdayı tahmin edebilir mi ?" Ön sıralardan 75'lik bir ihtiyar ayağa kalkar ve yanıtlar:* "Düğün pastası" **

26 Şubat 2013 Salı

En İyi İlaç

EN İYİ İLAÇ Aşkın gözü aç olur Birbirini sevenler Güzelliğe taç olur Aşkı sakın hor görme Dertli hasta ruhlara En iyi ilaç odur