26 Nisan 2012 Perşembe

Komik Fıkralar...

Şişman bir adam, cok şöhretli bir doktorun > muayehanesine gidiyor, konu zayiflamak istemesi. Doktor, bir > hafta kullanmak üzere, isimsiz bir hap veriyor kendisine. > Ilk kullandığı gece, uyur uyumaz rüya görmeye > başlıyor adam. >Bir saray icinde, etrafinda onlarca cariye, sabaha kadar > bir onla, bir bunla sabah uyandiginda, kan ter icinde… > Her gece ayni sey, bir haftanin sonunda butun fazla kilolar > atilmis durumda. >Gunler sonra yolda sisman bir arkadasina rastliyor ve nasil > kilo verdigi soruluyor. >Durumunu anlatiyor, o arkadasi da doğru doktorun calistigi > hastaneye gidiyor ve doktor ona da ayni tedaviyi uyguluyor. >Ilk gece,adam rüyasında bir sarayda! Ama etrafında > cariyeler yerine onlarca iri yari zenci… >Tutarlarsa adami fena yapacaklar. > Bizim şişman önde, onlarca iri yari zenci peşinde…. > Başlıyorlar sarayin içinde koşuşturmaya… > Üçüncü gün sonunda adam zayıflıyor ama dayanamıyor > ve telefon ediyor doktora. >”Ya Doktor bey, Neden arkadaşımla benim rüyalarım > farklı? > “O cariyelerle işi bitirirken, ben neden irzima > gececek zencilerden kacip duruyorum. > Doktor biraz düşündükten sonra sorar: ‘Siz hastaneye mi gelmiştiniz, muayenehaneye mi?” YİNE DE BAYANLAR DUYMASIN…..:) Florida’da sahilde bir başına dolaşan adam, yerde yarısı kumagömülmüş bir şişe …farkeder. Şişeyi alıp açtığında içinden binbir gecemasallarından kalma bir cin çıkar ve adama; ‘ Ey yabancı, ben 3 bin yıldır bu şişenin içinde hapistim. Sen beniserbest bıraktın. Benden bir dilek dile, hemen yerine getireyim ‘der.Adam oturmuş, bir süre düşünmüş ve;’ Her zaman Hawaii’ye gitmek istedim fakat uçaktan korkarım vedenizde beni çok kötü tutar.Benim için Hawaii’ye bir köprü yapböylece arabayla oraya gidebilirim ‘ demiş.Cin gülmüş ve ‘ Bu imkansız.Bu işin lojistiğini düşün! Köprünün ayaklarınasıl Pasifik’in dibine ulaşabilir? Ne kadar beton gerektiğini nekadar çelik gerektiğini düşün! Üstelik bu doğanın dengesiyle oynamakanlamına geliyor. Gel sen bu isteğinden vazgeç, başka bir şey dile…’ demiş.Adam ne yapalım o zaman deyip yeniden düşünmeye başlar.En sonunda; ‘Dörtkez evlendim ve boşandım. Bütün kadınlar benim duyarsız olduğumu düşünürve onlarla ilgilenmediğimi söylerlerdi. Bu yüzden kadınları anlayabilmeyidiliyorum. Kadınlar nelerden hoşlanırlar, nelere gülerler, nelereağlarlar, davranışlarındaki temel mantık nedir ? Bir şey söylemediklerizaman gerçekten ne istediklerini anlayamıyorum. Bana kadınları anlama gücüver… ‘Cin; ‘ Köprü iki şeritli mi olsun, dört şeritli mi? Dile benden ne dilersen Temel, Dursun’a arabasının öyküsünü anlatıyordu : -”Bir gün otostop yapıyordum ki önümde, bu arabayla, mini etekli güzel bir bayan durdu ve beni arabasına aldı. Bir süre gittikten sonra kadın arabayı kuytu bir köşeye çekti. Mini eteğini iyice yukarı çekip, dudaklarını ıslattı ve “Benden ne istersen alabilirsin” dedi, ben de arabasını aldım.” Dursun : -”iyi etmişsin Temel, zaten mini etek sana hiç yakışmazdı!.” Askere ceza Bir gün yüzbaşı askerlerin hepsine ceza verir, “10 şınav çekeceksiniz.” der : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 derken yüzbaşı 9, 9, 9, 9, 9 diye devam eder. Epeyce bir süre geçer, yüzbaşı bir türlü 10 demez… Sonra yüzbaşı gülerek: “Biliyorum şimdi bana küfür ediyorsunuz ama üniforma küfür geçirmez.” der. Arkadan cılız bir ses, ananda mı üniforma giyiyor.

Hiç yorum yok: