17 Ocak 2012 Salı

Komik Sözler...

En Komik Sözler

‎+ Kim o gözlerindeki yabancı ?
- Lens o mal!


Şu arabesk rap yapanlar, sevdiklerine kavuşsa da biz de huzura kavuşsak.


Bülent Ersoy'un erkekken "kız olsam sana varırdım" dediği arkadaşından yıllardır haber alınamıyor.


‎+Aşkım, üşüyorum :(
-Aşkım, oradan kalorifer gibi mi görünüyorum :)


Battaniye de olmasa bize kim sarılacak arkadaş. :))


Son mesajı "Peki" olan bir kıza mesaj atan erkek kolay bulunmaz, bulursanız evlenin.




‎+Aşkım beyinsizler kaç yıl yaşar?
-Bilmiyorum aşkım, kaç yaşındasın?


-Benimle çıkar mısın ?
+Olmaz sözlüm var.
-Benim de yazılım var beraber çalışırız işte ;)


Eski sevgilim, “seni sandığımdan daha çok sevdiğimi anladım,” diye mesaj atmış. Sandıkla aralarında ne geçtiyse artık. :D


Bir tek ona gönderdiğim halde altına 'toplu mesaj' yazmaktır çaresizlik.:(


‎2 erkek aynı elbiseyi giyerse kardeş,2 kız giyerse düşmandır.


Güzele bakmak sevapsa abazalar cennetlik.


İnsanların keşke sağ tıklayıp "özellikler"ini görsek, sıktıysa "yenile"sek, uzaktaysa "kopyala"sak, sinirlendiriyorsa "yapıştır"sak bitane.


O değil de lisede çıktığıyla evlenenler var. Benim lisedeyken çıktığım tek şey teneffüstü be!


‎+Bizimki de aşk mı?
-Akrep, yelkovanın peşinden yüzyıllardır koşarken...



Hiç yorum yok: